سیروان خسروی
نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم

آهنگساز: سیروان و زانیار خسروی ، ترانه سرا: علی بحرینی ، نوازنده گیتار: شروین موسی

Download New Music Sirvan Khosravi Called Dorost Nemisham

آهنگ جدید و شنیدنی سیروان خسروی به نام درست نمیشم را با بهترین کیفیت و لینک مستقیم از سایت یک موزیک دانلود کنید.

 

متن آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی

»───♫♫●|●|●♫♫───«
میخوام دو دو تا چهارتا نشه … !
چی میشه هرچی شد از حالا نشه … !
نه ، دیگه فرقی نداره که کجام
با ، همه وجودم آرامش میخوام … !
»──|♫●|──«
روزایی که دوست داشتم برن اصلا … !
دور و بریام از دست من خسته ان
من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین … !
─|♫●|─
من دارم میرم با من میای یا نه
فکرتم با من میای یا نه … !
چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین
»──|♫●|──«
تنهاتر از همیشم ، باید میموندی پیشم … !
دیگه درست نمیشم ، دیگه درست نمیشم
تنهاتر از همیشم ، باید میموندی پیشم … !
دیگه درست نمیشم ، دیگه درست نمیشم

─|♫●|─

توی این تنهایی گیر افتادم
نه ، نگو که دیگه از دستت دادم … !
من ، نمیتونم دوباره تنهاشم
کاش ، میتونستم یکم آروم باشم … !
»──|♫●|──«
روزایی که دوست داشتم برن اصلا … !
دور و بریام از دست من خسته ان
من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین … !
─|♫●|─
من دارم میرم با من میای یا نه
فکرتم با من میای یا نه … !
چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین
»──|♫●|──«
تنهاتر از همیشم ، باید میموندی پیشم
دیگه درست نمیشم ، دیگه درست نمیشم … !
تنهاتر از همیشم ، باید میموندی پیشم
دیگه درست نمیشم ، دیگه درست نمیشم … !





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 3 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: