متن آهنگ حسین توکلی دل کش
نوشته شده توسط : علی

دل کش دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
Download New Music By Hossein Tavakoli Called Del Kosh

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام دل کش با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دل کش

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام دل کش عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی دل کش

 

نده آزار دلم رو دلم میمیره میسوزونه دلو به عشقی که عالم گیره

شده بیمار تو قلب و چش دیوونه ی من نکن آزارش نکن آزارش

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دل خوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دل خوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

♫♫♫

خاطرت بردمو تنهام کجایی بیا که سو نداره چشمام خدایی

بی تو که من عاشق و رسوام کجایی به جز تو نیست توی سرم حال و هوایی

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دل خوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دل خوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

 





:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: